پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

ویژگی فروشگاه اینترنتی موفق

۱۸ بازديد

طراحی سایت

امروزه راه اندازی یک فروشگاه سنتی و فیزیکی و یا سوپر مارکت که هزینه بسیار بالایی دارد، چون در فروشگاه فیزیکی شما مجبور به داشتن تنوع محصول و برند هستید تا پاسخگوی نیاز و سلیقه مشتریان خو باشید. ایجاد یک فروشگاه آنلاین یا فروشگاه اینترنتی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود زیرا مشتریان شما وقت زیادی برای تردد و حضور در فروشگاه شما تلف نمی کنند و می توانند نیازهای خودشان را از چندین فروشگاه اینترنتی تامین نمایند. با روش های زیر، این شما هستید که تعیین می کنید چه تعداد مشتری داشته باشید. چند ویژگی که سبب موفقیت یک فروشگاه اینترنتی می شود:

ادامه مطلب:

۰ ۰

outlook چیست؟

مایکروسافت اوت‌لوک (Microsoft outlook) برنامه ای است که برای دریافت و ارسال نامه های الکترونیکی استفاده می شود. اما این نرم افزار، ابزارهای مختلف را نیز دارد که میتواند در مدیریت شخصی بسیار کارآمد باشد.اما مهمترینِ کاربرد آن داشتن بستری برای رد و بدل کردن ایمیل و نامه های الکترونیکی است. برنامه اوت لوک به دو شکل عرضه شده استoutlook express که همراه با ویندوز نصب می شود و مایکروسافت اوت‌لوک که در مجموعه microsoft office قرار دارد.

Outlook.com سرویس رایگان ایمیل در نسخه ی وب است. این وب سایت به شما اجازه میدهد بدون پرداخت هزینه از امکانات مدیریت ایمیل ها استفاده نمایید. با ورود به سایت outlook می توانید نسبت به ساخت یک حساب کاربری جدید یا مدیریت حساب قبلی خود اقدام نمایید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.