دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

نقش طراحی سایت جوامع مجازی در تحقق اهداف دیجیتال مارکتینگ

۲۱ بازديد

طراحی سایت

دیجیتال مارکتینگ یک اصطلاح عمومی است. دیجیتال مارکتینگ را می توان مجموعه فعالیت هایی در جهت معرفی محصولات و خدمات در فضای مجازی نام برد. این مجموعه فعالیت ها در گستره ای به نام اینترنت صورت می گیرد و با توجه به توسعه روز افزون اینترنت، ظرفیت این فضا توسعه بیشتری می یابد. دیجیتال مارکتینگ یک مفهوم و دانش جوان ولی بسیار پخته و پر قدرت است. فروش و سفارش آنلاین با وجود مخاطرات و مشکلات زیادی که دارد دارای ویژگی های فراوانی هستند که باعث گردیده هر روز کاربران بیشتری وارد این حوزه شوند و خرید ها و سفارشات خود را بصورت آنلاین ثبت نمایند. در فرآیند افزایش فروش های اینترنتی موارد موضوعات مختلفی نقش دارند، از جمله افزایش امنیت پرداخت های آنلاین و کاهش فیشینگ ها از حساب های کاربران، حضور شرکت ها و تیم های معتبر در فضای مجازی، تعریف قوانین مشخص و مدون برای ارتباطات آنلاین و...

ادامه مطلب:

۰ ۰

گوگل درایو چیست؟

گوگل درایو، سرویس ابر ذخیره ساز است و مثل تمام سرویس های کلود یا ابر، اولین کاربرد آن این است که می توانید به جای ذخیره ی اطلاعات روی هارد ،آن ها را به طور آنلاین ذخیره سازید.ابر ذخیره ساز با آپلود کردن فایل ها روی سرورهای از راه دور— یا روی “ابر”— فضای شما را در کامپیوتر خالی می کند. این کار باعث می شود که فضای بیشتری روی دستگاه برای اطلاعات مهم تری چون نصب برنامه ها و بازی های با حجم بالا ایجاد شود.

علاوه براین کلود سرویس ها مزیت های خیلی بیشتری برای ذخیره سازی اطلاعات به روش آنلاین برای شما ایجاد می کنند. هنگامی که اطلاعات خود را روی سرویس کلود ذخیره می کنید، در هرجایی که بخواهید ، بدون هیج دستگاه متصل به اینترنت می توانید به آن دسترسی داشته باشید. علاوه براین می توانید این اطلاعات را با دیگران به اشتراک بگذارید.

آموزش کامل گوگل درایو

تفاوت بازاریابی سنتی و دیجیتال (اینفوگرافی)

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

1- آنالیز و تحلیل داده

پس از اجرای هر کمپین تبلیغاتی، لازم است با کمک پلتفرم‌های مختلف، به تحلیل کمپین موردنظر بپردازید. پلتفرم‌های داخلی و خارجی مختلفی در این زمینه وجود دارد که می‌تواند به بهبود کمپین شما بسیار کمک کند. با تحلیل درست، بازدهی بازاریابی شما بیشتر خواهد شد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.