دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

طراحی اپلیکیشن موبایل

۹۴ بازديد

طراحی سایت

 

طراحی اپلیکبشن موبایل در کنار طراحی سایت امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اپلیکیشن های موبایل در پلتفرم های مختلفی طراحی و تولید می شود. در میان پلتفرم های مختلف اندروید و ios بیشترین تقاضا را در میان کاربران خود دارد. امروزه دیوایس های اندروید، گستره زیادی از لوازم را شامل می شود و از گوشی های نلفن همراه تا تبلت ها و تلویزیون ها از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند. طراحی نرم افزار برای این گونه دستگاه ها شامل فرآیندهایی است که قبل از طراحی باید در نظر گرفته شود. اپلیکیشن های موبایل را باید از چندین جنبه بررسی کرد.

ادامه مطلب:

۰ ۰

نحوه یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از اپلیکیشن ها

اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی به بی اثر بودن شهرت دارند. احتمالا همه ما افرادی را دیده ایم که هر روز و ماه ها بازی های زبان انگلیسی انجام می دهند اما هنوز به سختی می توانند یک کلمه صحبت کنند! راه هایی برای جلوگیری از این وجود دارد.

بهترین اپلیکیشن های زبان

زبان آموزان موفق حتما یک برنامه و ساختار برای مطالعه خود تهیه می کنند و در طی آن همه مهارت های زبان مورد نیاز خود را تمرین خواهند کرد. اپلیکیشن ها هم می توانند بخشی از این برنامه باشند. در ادامه نحوه استفاده از اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان را برررسی می کنیم.

لیست بهترین اپلیکیشن های انگلیسی اینجاست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.